Faq

Ráj na mobil:

Vyhledávání
Kategorie
Značky

Máte zboží skladem?


Ano, zboží máme skladem, pokud u zboží je zelené kolečko s "fajfkou". Máme více skladů. Dávejte prosím pozor na rozdíly mezi Centrálním skladem, Externím skladem a skladem k okamžitému odběru na pobočce. U každého skladu, pokud najedete na ikonku, zobrazí se vám, kdy můžete zboží nejdříve dostat.

Můžu si zboží vyzvednou bez objednávky?


Ano, pokud svítí u produktu zelená fajfka a pod ní je napsáno: Skladem k okamžitému odběru. Doporučujeme, ale objednávku i tak vytvořit z důvodu, aby jsme mezitím než dorazíte, zboží neprodali nebo nerezervovali jinému zákazníkovy.

Jak dlouho je zboží rezervováno v případě osobního odběru?


Při osobním odběru jsou nezaplacené objednávky rezervovány 5 pracovních dnů po potvrzení objednávky naším obchodníkem.

Je nutné čekat na potvrzení objednávky obchodníkem eObchodu?

Ano. Přijetí objednávky a dostupnost objednaných produktů potvrzujeme nejpozději následující pracovní den na vámi zadanou kontaktní elektronickou adresu.

S jakou dopravní společností spolupracujete?

Spolupracujeme s přepravními společnostmi PPL, Česká Pošta a Zásilkovna. Na území hl.města Prahy zajišťujeme také kurýrní službu v případě předchozí bezhotovostní úhrady či na dobírku. Účtujete v případě rozdělení zboží do více zásilek částku za dopravu ještě jednou? Ne, dopravu účtujeme u každé objednávky pouze jednou.

1. Mohu si přijít pro zboží na prodejnu bez objednání, když je uvedeno jako „skladem k okamžitému odběru“?

Ano, ale pouze objednávkou si zboží zarezervujete pro sebe, nemůže se tedy stát, že ho vyprodáme než se k nám dostavíte.

2. Je provedena objednávka a zároveň je zboží uvedeno jako „skladem k okamžitému odběru“, mohu si pro něj ihned přijít?

Raději vyčkejte na potvrzení e-mailem nebo SMS, že zboží je pro vás připraveno. Předejdete tím zbytečné cestě k nám, chybička ve skladovém systému se stát může.

3. Ani na jedno telefonní číslo se nemohu dovolat-je obsazeno nebo nikdo nezvedá.

Toto je ovlivněno několika faktory: Nevoláte mimo otevírací dobu? Nevoláte o víkendu? Naši kolegové jsou často skutečně vytíženi, opravdu se může stát, že se nedovoláte. Pro komunikaci můžete využít elektronickou poštu, snažíme se odpovídat téměř ihned, pokud uvedete i kontakt, zavoláme my vám.

4. V jakém stádiu je má objednávka? Zdá se, že se někde „zasekla“.

Pro informace o stavu objednávky využívejte sledování zde http://www.rajnamobil.cz/objednavky/ Snažíme se vás informovat o nečekaném problému s objednávkou hlavně touto cestou.

5. Musím vyplňovat v objednávce všechny údaje?

Nemusíte, ale pokud neuvedete adresu elektronické pošty ani telefon, nemůžete sledovat objednávku a my se vám v případě problémů s dodáním zboží nemáme jak ozvat. S adresami, telefony a adresami elektronické pošty zacházíme dle paragrafu….

6. V objednávce jsem zvolil platbu předem, ale nevím na jaký účet a s jakým variabilním symbolem!!!

Pokud jste uvedli správně adresu elektronické pošty, přišlo vám na mail potvrzení objednávky, ve spodní části tohoto potvrzení jsou platební informace uvedeny.

7. V objednávce jsem zvolil jako způsob dodání kurýrní službu PPL. Musím uvést svůj telefon?

V tomto případě je uvedení telefonního čísla nutné, služba PPL kontaktuje zákazníky před dodáním telefonicky – určí hodinu dodání, případně pozmění adresu nebo datum dodání dle vašeho přání.

Vysvětlení pojmů a skladových zásob:

BULK:

zboží je baleno „volně“, nejčastěji v hermetickém nebo antistatickém pytlíku

BLISTER, EU BLISTER:

zboží je zataveno v plastu, cena bývá vyšší než ve variantě „bulk“

SWAP:

zboží je použité, nejčastěji jde o náhradní díly z repasovaných telefonů atd.

SKLADEM K OKAMŽITÉMU ODBĚRU:

zboží je uloženo na prodejně Plzeňská 123, Praha 5

SKLADEM NA CENTRÁLNÍM SKLADU:

zboží je na centrálním skladu v Praze (mimo prodejnu), zavážíme na prodejnu naproti objednávkám každý den ráno

SKLADEM NA EXTERNÍM SKLADU:

zboží je na externím skladu mimo Prahu (mimo prodejnu), zavážíme na prodejnu naproti objednávkám 1-2x týdně

ZBOŽÍ MOMENTÁLNĚ NEDOSTUPNÉ:

v tuto chvíli je zboží vyprodané, nebo již není nadále možné sehnat

JAK A KDY JE MOŽNÉ STORNOVAT OBJEDNÁVKU:

tuto informaci naleznete v obecných podmínkách eshopu v odstaci VI.

kosik Nákupní košík
Obsah nákupního koše

Váš nákupní koš je prázdný.
Aktuálně!
eshop upravený pro mobilní zařízení - www.mobilclub.cz
Dopravné
dopravné
Naposledy naskladněné zboží
() ((1513463283.7546) - 1513463282.6488 = 1.1058)